• MMC
  • Лечение аутизма у детей в клинике здесь
  • Офтальмологическая клиника Мардалеишвили
  • Történelmi kalandjáték
    Történelmi kalandjáték

     

    Történelem és játék, egymással évezredek óta szorosan összefonódó fogalmak, hiszen mióta világ a világ, miközben az emberek a történelmet "írják", játszanak is. Ahogy azt számtalan régészeti lelet tanúsítja, már történelmünk kezdete óta életünk egyik legfontosabb része a játék.

    Játszunk egyedül, játszunk kettesben, vagy akár nagyobb csapatban, játék közben pedig folyamatosan fejlődünk, fejlesztjük társainkat és napról napra egyre jobban összecsiszolódunk egymással. 

    Aki egész életében megőrzi a játékkal szembeni fogékonyságát, az nyer. Nem azért öregszünk meg, mert játszunk, hanem azért, mert elfelejtünk játszani!

     

    • Eszébe jutott valaha, hogy milyen jó lenne egy időgépbe beülni és visszamenni az időben?
    • Mi történne vajon velünk, ha becsöppennénk Mátyás király udvarába?
    • Vajon boldogulnánk-e az 1838-as nagy árvíz során?
    • Honnan támadta Szulimán serege az esztergomi várat, megtaláljuk-e cselük útját?
    • Ki látta el az öngyilkos "legnagyobb magyart"?

     

    Ide kattintva olvashat részletesen a Történelmi kalandjátékról

     

    Kinek ajánljuk a Történelmi kalandjátékot?

    • Annak, aki szereti a társasjáték izgalmát, annak a történelmi társas játék is tetszeni fog.
    • Azoknak, akik szeretik a Dan Brown könyvek és filmek (Da Vinci-kód, Angyalok és démonok, Inferno) hangulatát.
    • Azoknak, akik szeretnék jobban megismerni Esztergom ezer éves városának történelmét.
    • Azoknak, akik közösségükkel szeretnék elérni azt az eufóriát, amit egy többórás munkával megtalált kódrendszer megfejtése okoz.

    Hogyan épül fel a Történelmi kalandjáték?

    • Esztergom központi tereiről kiindulva kisebb csoportokban indul útnak a játék.
    • A játékmesterek kb. 30 perces játék körön viszik végig játékosaikat.
    • Minden csoport minden játékkört végig jár.
    • A játékkörök alatt a játékosok rengeteg feladatot hajtanak végre.
    • Minden csoport a játékosok személyiségének megfelelően rendelkezik majd mérő, kereső, fotós, írnok, tájoló, "lemérő" emberrel.
    • A játékkörök alatt összegyűjtött információkat a csoportok kielemzik és elvégzik a feladatok kódfejtését.
    • A kód megfejtése után, annak megfejtésért járó jutalom természetesen nem maradhat el.

     

    Természetesen bárhol, bárkivel és bármikor játszhatunk, de sokunkkal előfordult már, hogy olyan játékban vettünk részt, mely a szokásostól eltérő és bennünk mély nyomokat hagyó helyszínen zajlott. Ilyen játék a Netmaxx Hungary Kft. stábja által kitalált és szervezett Történelmi kalandjáték is.

    Szervezeti fejlesztés - Információ kérése

    Kapcsolattartó:
    Név: Süttő Péter - alapító, tréner
    Telefon: +36-70/3785011
    E-mail: sutto.peter@netmaxx.hu

    Az oldal tetejére
    defer